ما اجازه ی خیلی از کارها را
به خودمان نمیدهیم!
مثلا خیلی پیش آمده این اجازه را از خودمان گرفته باشیم که برای فلانی بنویسیم: "دوستت دارم" ، "دلم برایت تنگ شده" ، "کاش بودی" و ...
هیچگاه انجام چنین کارها را از خودتان منع نکنید!
بعدتر ها، شاید خیلی بعدتر ها، حسرت گفتن این جمله ها بد جور عذابتان میدهد...
گاهی بدون تصمیم گیری حرفی بزنید و به بعدش فکر نکنید!
هرچه بادا باد
#نرگس_حریری
امشب میخواهم به بعدش فکر نکنم و بنویسم که:
جای خالی همیشه نبودنت بد جور توی ذوق میزند
ببین،
میزی که آنسویش تو نیستی،
چشماني که قاب نگاهش تو را نميابد، لبخندی که نبودنت را پنهان میکند،
و دستانی که به دستانت نمی رسد،
و آه
آه از دستهایی که نیست...
و شاید خاصیت کافه ها باشد که نبودن ها را به رخت بکشد
که پر و خالی ات کند از خاطرات حس های بد و خوب
هر چه دنج تر بیشتر...
"برای دختر پاییزی ام" : ببخش اگر همه تلخ نویس هام سهم سینه سفید تو میشه تو تنها جای امن دوست داشتنی برای درد دل هام هستی...بذار من توی پروفايل های مسخره،توی عکس های اينستاگرام همون افروز شاد رنگی رنگی باشم...اینجا،این سینه سفید تو مأمن امن من برای خودم بودن ه برای آروم گرفتن... :)
پاییزی ترین دختر...
ما را در سایت پاییزی ترین دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 268 تاريخ: سه شنبه 16 شهريور 1395 ساعت: 18:04